Reach Webphone: En kraftfull PABX-lösning för realtidsövervakning av samtal
Reach Webphone är en PABX-lösning som tar med en robot för att hjälpa dig att hålla dig informerad om varje samtal. Oavsett om du ringer eller tar emot samtal är Reach-Mobcall redo att agera när du behöver det som mest. Genom att övervaka varje interaktion varnar den dig för försäljningsmöjligheter, problem och kundens missnöje och vidtar lämpliga åtgärder baserat på varje kunds behov.
Enligt forskning från Accenture Strategy förlorar företag 400 miljarder dollar på grund av dålig kundservice. Men du behöver inte vara en del av den statistiken! Med Reach Webphone kan du övervaka din kundservice i realtid och få varningar om kritiska ögonblick som kräver uppmärksamhet, som missade samtal eller kundens intresse för en produkt. Detta gör att du kan påskynda problemåtgärder och förbättra kundupplevelsen innan det är för sent.
Reach Webphone erbjuder en rad funktioner, inklusive molnbaserad IP PABX, molnbaserat kontaktcenter, fast och mobil telefoni, online-samtalsrapporter, samtalinspelning, röstbrevlåda, videokonferens, samtal som besvaras på flera enheter, lokal överlevnad (JBC), anpassade IVR:er, tidsbaserad ruttering, följ-mig/hitta-mig, integrerad röstbrevlåda med e-post, samtalsträd/huntgrupper, svartlista/vitlista och kontaktcenter-rapporter.
Användarrecensioner om Reach Webphone
Har du provat Reach Webphone? Var den första att lämna din åsikt!